Γρήγορα σνακ μετά την προπόνηση κάτω από 150 Θερμίδες

Τι να φάω μετα τη γυμναστική;

Είναι η εποχή που όλοι δίνουμε έμφαση στην άσκηση και στη διατροφή μας ενόψει καλοκαιριού.
Το σημαντικό είναι να φάμε ένα συνδυασμό πρωτεϊνών και υδατανθράκων, με λίγες θερμίδες, για να αναπληρώσουμε την χαμένη ενέργεια
και να δώσουμε τροφή στους μύς μας. Και αυτό γιαί μπορεί να ακυρωθεί ή όλη προσπάθεια που κάνουμε στην προπόνησή μας, ενώ θα προκαλέσουμε και έντονη εφίδρωση, επηρεάζοντας αρνητικά τη δίαιτά μας.

Μερικές ιδέες για μετά την προπόνηση, σαν σνακ και όλες κάτω από 150 θερμίδες.

Μισό μήλο αλείφεται με ένα μείγμα από ελληνικό γιαούρτι, λίγο κανέλα και μερικές φέτες σταφύλια: 151 θερμίδες
Τέσσερις κουταλιές τυρί με χαμηλά λιπαρά cottage (82 θερμίδες) αναμιγνύονται με τα τρία τέταρτα φλιτζάνι φρέσκα βατόμουρα (63 θερμίδες): 145 θερμίδες
Ένα μικρό μήλο (53 θερμίδες) με μία κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο (94 θερμίδες): 147 θερμίδες
20 baby καρότα (70 θερμίδες) με δύο κουταλιές της σούπας χούμους (70 θερμίδες): 140 θερμίδες
Ένα μέτριο κομμάτι τυρί μοτσαρέλα (80 θερμίδες) και 20 σταφύλια (68 θερμίδες): 148 θερμίδες
Μισή μερίδα γιαούρτι (110 θερμίδες) και επτά κεράσια (36 θερμίδες): 146 θερμίδες
Μια μικρή μπανάνα (89 θερμίδες) με οκτώ ωμά αμύγδαλα (55 θερμίδες): 144 θερμίδες
Μισό μπάρα Μαύρη σοκολάτα με ξηρούς καρπούς (100 θερμίδες) και οκτώ μεσαίες φράουλες (31 θερμίδες): 131 θερμίδες
Ενα μίγμα με 18 φιστίκια (97 θερμίδες) και ανάλογες σταφίδες (45 θερμίδες): 142 θερμίδες

Πηγή: http://www.popsugar.com/

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα