8 μπαχαρικά και βότανα που θα λατρέψει η καρδιά και το σώμα σας

Ξέρετε ότι υπάρχουν μερικά μυστικά συστατικά για την καρδιά σας που βρίσκονται στο ντουλάπι σας; Είναι αλήθεια! Τα διάφορα βότανα και μπαχαρικά που κάνουν τα γεύματά σας πιο γευστικά κάνουν επίσης και την καρδιά σας να λάμπει από υγεία!

Κανέλα
Η Κανέλα είναι γνωστή για την ικανότητά της να ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να βελτιώνει την πέψη.
Μια καλή πηγή φυτικών ινών και ασβεστίου, μαζί με την κανέλα προάγει την υγεία της καρδιάς, βοηθώντας τη μεταφορά χολικών αλάτων έξω από το σώμα.
Ετσι μπορούμε για παράδειγμα να πασπαλίζουμε με κανέλα τον καφέ ή το τσάι μας ή να προσθέσουμε κανέλα σε ψητά επιδόρπια φρούτων κ.α.

Κουρκούμη
Είναι ένα από τα πιο ισχυρά για μια υγιή καρδιά, μπαχαρικά. Η κουρκουμίνη έχει αντιφλεγμονώδη δράση και εμποδίζει την οξείδωση της χοληστερόλης.
Μπορούμε να τη βρούμε συνήθως στην ινδική και ταϊλανδέζικη κουζίνα και μπορεί να είναι μια ευχάριστη προσθήκη για πατάτες, σούπες και σπιτικά μείγματα μπαχαρικών.

Τζίντζερ – Πιπερόριζα
Γλυκό και πικάντικο, το Τζίντζερ είναι στην ίδια οικογένεια, όπως η κουρκούμη και μοιράζεται πολλά από τις ιδιότητές του. Είναι γνωστό για την ικανότητά του στο να βελτιώνει την πέψη, αλλά μια μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2005 στην «Journal of Cardiovascular Pharmacology» διαπίστωσε ότι το τζίντζερ μείωσε επίσης και την αρτηριακή πίεση.
Χρησιμοποιούμ το φρέσκο ​​τζίντζερ στο τσάι ή το χρησιμοποιήμε σε γλυκά, τηγανητά και άλλα πιάτα με ασιατικές επιρροές.

Κόκκινο πιπέρι
Προέρχεται από τις κόκκινες πιπεριές τσίλι και έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στο κυκλοφορικό και βελτιώνει τη ροή του αίματος. Η Καψαϊκίνη που περιέχει αντιμετωπίζει την κακή κυκλοφορία, την υπερβολική πήξη του αίματος, και την υψηλή χοληστερόλη. Η καψαϊκίνη επίσης καθαρίζει τις αρτηρίες και βοηθά το σώμα μας να απαλλαγεί από την κακή LDL χοληστερόλη και τα τριγλυκεριδία.
Το τσίλι καγιέν είναι μια συναρπαστική προσθήκη στα πάντα, όπως πιάτα με κρέας κλπ. Μπορεί να είναι πικάντικο, γι ‘αυτό χρησιμοποιήστε λίγο και σταδιακά προσθέτουμε περισσότερο.

Μαϊντανός, Φασκόμηλο, δεντρολίβανο και θυμάρι
Ολα περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που ενισχύουν τα αιμοφόρα αγγεία και τα τοιχώματα των κυττάρων. Έχουν αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες και βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
Δοκιμάστε τα σε ψητό κοτόπουλο και λαχανικά αλλά και σε πολλά άλλα πιάτα!

Επωφεληθείτε από τη φυσική θεραπευτική δύναμη των τροφών. Τα μπαχαρικά είναι μιά καλή και φθηνή λύση. Μπορεί να διαρκέσει για αρκετούς μήνες, αλλά συμβάλει στην καλή υγεία αλλά και την γεύση.

Προσοχή: Πάντα να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας πριν χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε συνταγή. Εάν λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν αλληλεπιδράσεις.
H IΣTOΣEΛIΔA EXEI ΠΛHPOΦOPIAKO XAPAKTHPA

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα