4 συμβουλές για την ενδυνάμωση του οργανισμού

Σε αυτή την εποχή του χρόνου, με τις απρόβλεπτες αυξομειώσεις της θερμοκρασίας, η ρινική καταρροή, ο βήχας, το φτάρνισμα και ο πονόλαιμος κυριαρχούν σε πολύ κόσμο.

Υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης, που μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στην καθημερινή διατροφή μας.

Μένουμε ενυδατωμένοι!
Όπως σε οποιαδήποτε εποχή του χρόνου, το να διατηρούμε ενυδατωμένο το σώμα μας είναι θεμελιώδης. Πίνοντας άφθονο νερό θα βοηθήσει να μένει ενυδατωμένος ο αργανισμός σας. Ο στόχος είναι για τουλάχιστον 8 ποτήρια την ημέρα. Χλιαρό νερό με προσθήκη λίγο φρέσκου χυμού λεμονιού θα μας δώσει ένα πρόσθετο και για έξτρα πρόσληψη της βιταμίνης C.

Επιλέγουμε φρούτα και λαχανικά!
Προσθέτουμε στη διατροφή μας διάφορα φρούτα και λαχανικά. Η βιταμίνη C δεν μπορεί να αποθηκεύεται στο σώμα και έτσι είναι απαραίτητο να τρώμε φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα για να κρατηθεί το σώμα μας δυνατό.

Ψευδάργυρος!
Ο ψευδάργυρος, ο οποίος βοηθά στη διατήρηση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, μπορεί να βρεθεί σε τρόφιμα όπως το βόειο κρέας, τα στρείδια, τα φασόλια, οι ξηροί καρποί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Σούπα κοτόπουλο!
Από τις πιο κλασσικές DIY θεραπείες όταν είμαστε άρρωστοι, καθώς περιέχει αντιφλεγμονώδεις ουσίες και μπορεί να βοηθήσει στην θωράκιση του οργανισμού αλλά και την ανάρρωση.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα