4 επιλογές για ένα υγιεινό επιδόρπιο

Το επιδόρπιο μπορεί να είναι ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για να πετύχουμε κάτι το υγιεινό και χωρίς πολλές θερμίδες.

Τα υγιεινά επιδόρπια πρέπει να είναι νόστιμα, αλλά δεν πρέπει να είναι βαρετά και μπορούν να γίνουν με υλικά που συνήθως έχουμε στο σπίτι και χρησιμοποιούμε καθημερινά.

1. Μαύρη Σοκολάτα
Δεν χρησιμοποιούμε γάλακτος ή λευκή σοκολάτα, πρέπει να είναι σκούρα σοκολάτα, και πρέπει να είναι 70% ή περισσότερο. Η μαύρη σοκολάτα δεν έχει το προστιθέμενο λίπος και ζάχαρη της σοκολάτας γάλακτος και είναι επίσης γεμάτη από τα αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας στη ρύθμιση των ορμονών. Μπορείτε να βρείτε ακόμη και σκούρα σοκολάτα με μοναδικές γεύσεις, όπως με τσίλι, καραμέλα, αμύγδαλο, πορτοκάλι κλπ.

2. Ελληνικό γιαούρτι Παρφέ
Το Ελληνικό γιαούρτι έχει πρωτεΐνες και μπορεί να είναι πιο χορταστικό. Δοκιμάστε το γιαούρτι σας με φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα, μούσλι, κομματάκια σοκολάτας ή τεμαχισμένη καρύδα, για να δώσει έναν επιπλέον τόνο στην γεύση.
Με αυτόν τον τρόπο έχετε ατελείωτες ιδέες για ένα πλήρες και υγιεινό επιδόρπιο.

4. Trail Mix
Ενα μείγμα από ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και μαύρη σοκολάτα. Αυτή είναι μια μεγάλη υγιεινή επιλογή για επιδόρπιο και επίσης έχει μεγάλη θρεπτική αξία για σας.

6. Καραμελωμένα Μπανάνες
Σχεδόν όλα τα φρούτα μπορεί να γίνουν απολαυστικά επιδόρπια. Μαγειρεύοντας τα φρέσκα φρούτα, η γεύση τους γίνετε πιο έντονη και με αυτή την έντονη γεύση, θα είστε ικανοποιημένοι απόλυτα.
Οι καραμελωμένες μπανάνες είναι τόσο εύκολο να γίνουν που θα ξαφνιαστήτε ευχάριστα. Προσθέτουμε μέλι και κανέλα σε μια κατσαρόλα, φέτες μπανάνας, μαγειρεύουμε για πέντε λεπτά μέχρι οι μπανάνες να αποκτήσουν μια τραγανή καραμελωμένα επίστρωση. Μπορείτε να τις φάτε προσθέτονατας λίγο light σαντιγύ στη κορυφή και… έτοιμοι.

Τα σωστά επιδόρπια δεν πρέπει να είναι υπερβολικά για να είναι ικανοποιητικά.

Φωτογραγία:  http://fresh.ziploc.com/

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Σχετικά Άρθρα