Ρωτήστε
μας

Υλικά που θα χρειαστούν

400 γραμμάτια πένες
600 γραμμάρια σάρκα κολοκύθας
350 γραμμάρια μανιτάρια πορτσίνι
100 ml κρέμα γάλακτος
Μισό κρεμμύδι
Λίγο μοσχοκάρυδο
Αλάτι , πιπέρι
Ελαιόλαδο
Μαϊντανός

Συνταγή και προετοιμασία

Ξεφλουδίστε και ψιλοκόψτε το κρεμμύδι.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190°. Κόβουμε την κολοκύθα σε φέτες πάχους 3 εκ. και αφαιρούμε τη φλούδα, τους σπόρους και τη μεμβράνη. Πρέπει να έχουμε 600 γρ. περίπου καθαρή σάρκα. Βάζουμε τις φέτες σε πυρίμαχο σκεύος, τις αλείφουμε με το ελαιόλαδο και τις βάζουμε στο φούρνο μέχρι να μαλακώσουν εντελώς -περίπου 1 ώρα-, γυρίζοντάς τες και από την άλλη. Αφήνουμε την κολοκύθα να κρυώσει και την πολτοποιούμε στο μπλέντερ.
Υπάρχει και στα super market έτοιμη συσκευασμένη.

Καθαρίστε τα φρέσκα μανιτάρια πορτσίνι με ένα υγρό πανί από τα υπολείμματα του εδάφους, αφαιρέστε τα φθαρμένα μέρη, βάλτε τα κάτω από τρεχούμενο νερό για ένα λεπτό, χωρίς να τα αφήσετε να μουλιάσουν και κόψτε τα σε φέτες.

Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε 2 κουταλιές λάδι και το κρεμμύδι για 5 λεπτά σε μέτρια φωτιά, στη συνέχεια ρίχνετε τον πουρέ κολοκύθας και τα μανιτάρια σε φέτες, αλάτι και την κρέμα γάλακτος

Μαγειρέψτε με ένα καπάκι στην κατσαρόλα για περίπου 15 ή 20 λεπτά, μέχρι η κολοκύθα να μαλακώσει.
Βράστε τις πένες σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Όταν είναι έτοιμα ενώστε τα με τα υπόλοιπα υλικά.
Πασπαλίστε με μια πρέζα πιπέρι και μοσχοκάρυδο.
Σερβίρετε αμέσως ρίχνοντας λίγο ψιλοκομμένο μαϊντανό για γαρνιτούρα.

Καλή όρεξη!

Η Taste and Diet…

Χάστε σωστά τα κιλά σας,
με υγιεινή διατροφή
και με έτοιμα πιάτα
φρεσκομαγειρεμένα
στην πόρτα σας.

Mε γεύση και ευκολία.

δεν είναι δίαιτα...
είναι απόλαυση...

Βρείτε μας

  • Αθήνα, Λένορμαν 262 & Αντιγόνης 112

  • 210 64 64 550
    211 411 4611

  • info@tasteanddiet.gr

Newsletter

Ρωτήστε μας